languages

Beiratkozás másképpen 2020/2021.

2020. 06. 05., 10:00

Kedves Kilencedikes Diákjaink!

Tisztelt Szülők!

Szeretettel köszöntjük leendő diákjainkat! Köszönjük, hogy intézményünket választották és szeptembertől a Máltai Keri tanulói lesznek. Sok sikert a szakma magas színvonalú elsajátításához, az előttük álló évekhez, és kívánjuk, hogy mindannyian érezzék jól magukat az új közösségben!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a 10/2020. (V.29.) EMMI határozat alapján a 2020/2021. tanévre történő beiratkozás iskolánkban az alábbiak szerint zajlik.

 


  1. A felvételt nyert tanuló, szülője vagy törvényes képviselője 2020. április 30-ig levél útján értesült a sikeres felvételiről. A borítékban található nyomtatványok kitöltésével és visszaküldésével meg is történt a beiratkozás első része!
  2. Szakmai alkalmassági (orvosi vizsgálat) a beiratkozás második része! Tanulóinkat, szakmacsoportonként az alábbi időpontban várjuk (melyről személy szerint mindenki kapott levélbeli értesítést):

 

- Szakács: 2020. június 19. (péntek) 8.00 – 10.30 óra

- Szakács szaktechnikus: 2020. június 19. (péntek) 10.45 – 13.15 óra

- Cukrász szaktechnikus: 2020. június 22. (hétfő) 8.00 – 10.30 óra

- Vendégtéri szakember (pincér): 2020. június 26. (péntek) 8.00 – 11.45 óra

- Vendégtéri szaktechnikus: 2020. június 29. (hétfő) 8.00 – 10.30 óra

- Cukrász: 2020. június 30. (kedd) 8.00 – 10.45 óra

- Kereskedelmi értékesítő: 2020. június 30. (kedd) 11.00 – 13.15 óra

- Turisztikai szaktechnikus: 2020. július 01. (szerda)

 

 A szakmai alkalmassági vizsgára kérjük, minden okmányt, kedveszményekre jogosító dokumentumot hozzanak magukkal, amely szerepel a behívóban! Új időpont kérése a: 06/70 930 3240 es telefonszámon.

Egyedi esetekben, kérjük, keressenek minket a 06/37 500 – 138-as telefonszámon.

 

  1. Munkaruha igénylése:

 

Egy kísérőlevélben tájékoztattunk mindenkit arról, hogy az orvosi vizsgálat alkalmával, lehetőséget biztosítunk a munkaruha személyes megpróbálására: szakácsok, cukrászok, vendégtéri szakemberek (szaktechnikusok később).

 

  1. Diákigazolvány igénylése:

 

 A fénykép készíttetése és az aláírás felvétele a lakhely szerinti okmányirodában történik. Szükséges iratok: a tanuló születési anyakönyvi kivonata, személyi igazolványa, lakcímkártyája. Az okmányirodától kapott adatlapot postai úton küldjék el iskolánkba (MMSZ Károly Róbert Középiskola 3200 Gyöngyös, Katona J. u. 4.), vagy az orvosi vizsgálat időpontjában hozzák magukkal. Az adatlapot legkésőbb 2020. 07.02-ig juttassák el intézményünkbe. Köszönjük szépen.

Amennyiben szükséges, a diákigazolvány megérkezéséig, „ideiglenes diákigazolvány” igényelhető Vőfélyné Bodonyi Ibolya iskolatitkárnál, tel.: 06 30 639 6212.

 

  1. Gólyatábor

 

A hagyományos gólyatábor megszervezéséről még nem született döntés. Fönntartjuk az egészségügyi helyzethez való alkalmazkodás jogát! Amennyiben megszervezésre kerül, a későbbiekben tájékoztatjuk Önöket a részletekről.

 

  1. Befizetések

 

A munkaruha árának befizetése, az iskolai pólók rendelése a 2020/2021. tanév első tanítási hetén történik. Erről és az egyéb tudnivalókról majd az osztályfőnökök adnak tájékoztatást.

 

Addig is ismerkedjenek iskolánk honlapját: www.maltaikeri.hu és facebook oldalát https://www.facebook.com/MMSZKarolyRobertKozepiskola/

 

Gyöngyös, 2020. június 5.

 

Daskalopoulos-Kuzbelt Hilda Violetta s.k.

intézményvezető

Irány a középsuli!

LEGFRISSEBB HÍREINK

Videók

Külkapcsolataink

testvriskolk_2012.jpg

Infoblokk.jpg

Programok


Pályázatunk:


"Lépj egy fokkal feljebb Károly Róbert"

EFOP-3.1.10-17-2017-00028


Bejelentkezés © Adatvédelem | Jogi nyilatkozat | Impresszum | Média ajánlat | Oldaltékép

logók